Ο Ζητιάνος

15.50

Εκδόσεις:

Επίμετρο: Σωτήρης Παρασχάς
Σελίδες: 288

Διατίθεται άμεσα και από τα γραφεία της LiFO, Boυλής 22, 6ος όροφος, Σύνταγμα.
Ώρες γραφείου (10:00-17:00). Τηλ. 210-3254290

Διατίθεται μόνο για αγορά online μέσω του lifoshop.gr

Η αγορά παλιών τευχών της LiFO αποτελεί ξεχωριστή λειτουργία του Shop.

Οι παραγγελίες για τα τεύχη της LiFO θα γίνονται ξεχωριστά και θα αποστέλλονται ξεχωριστά από άλλες αγορές από το LiFO Shop.

Tα έξοδα αποστολής υπολογίζονται για κάθε τεύχος ξεχωριστά.

Κωδικός προϊόντος: LF-BK-11069 Κατηγορία: Ετικέτα:

Όσοι αγόρασαν αυτό το προϊόν, επέλεξαν επίσης

Ελληνική λογοτεχνία

Το Μπακακόκ

Νίκος Χουλιαράς

Ο Νίκος Χουλιαράς γεννήθηκε τον Οκτώβριο του 1940 στα Γιάννενα. Είναι απόφοιτος της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών και θεωρείται ένας από τους σημαντικότερους σύγχρονους ζωγράφους. Κατά το χρονικό διάστημα 1965-1970 ασχολήθηκε με τη μουσική. Έγραψε πολλά τραγούδια –που τα τραγούδησε ο ίδιος, καθώς και άλλοι γνωστοί τραγουδιστές– με μεγάλη επιτυχία. Ήταν, επίσης, ο πρώτος που έκανε διασκευές σε δημοτικά τραγούδια και παρουσίασε τα ηπειρώτικα στο κοινό της Αθήνας. Από το 1962 μέχρι και σήμερα, γράφει και δημοσιεύει, κατά καιρούς, σε διάφορα περιοδικά ποιήματα, πεζά, καθώς και κείμενα για τη ζωγραφική.

13.30

Χρήστος Χρηστοβασίλης

Ο τόμος συγκεντρώνει στις 650 σελίδες του τέσσερις από τις σημαντικότερες συλλογές διηγημάτων που εξέδωσε η σημαντικότατη αυτή προσωπικότητα των ηπειρωτικών γραμμάτων των αρχών του 20ου αιώνα. Συγκεκριμένα περιλαμβάνονται οι συλλογές Διηγήματα της στάνης, Διηγήματα από τα χρόνια της σκλαβιάς, Διηγήματα της ξενιτιάς και τα περίφημα Διηγήματα του μικρού σκολειού. Ο Χρηστοβασίλης ξεχωρίζει για τη ρέουσα πρόζα και τη ζωντανή γλώσσα του που για δεκαετίες τον κατέστησε ιδιαίτερα δημοφιλή στο αναγνωστικό κοινό. Μέσα στον κόσμο των διηγημάτων που δημιουργεί ο συγγραφέας με τη γραφίδα του κυριαρχούν οι λαϊκές παραδόσεις, κυρίως της Ηπείρου, χωρίς αυτό να μετατρέπει τα διηγήματά του σε στερεότυπες φολκλορικές αφηγήσεις. Το βιβλίο συνοδεύεται από ένα εκτενέστατο γλωσσάριο που ερμηνεύει τις σπάνιες και ιδιωματικές λέξεις που χρησιμοποιεί ο Χρηστοβασίλης για να προσδώσει αληθοφάνεια στον κόσμο που προσπαθεί να αναπλάσει μέσα από τις σελίδες του. Επίσης, με αφορμή τα Διηγήματα του μικρού σκολειού περιλαμβάνεται εκτενές επίμετρο του μεγάλου δασκάλου Χριστού Τσολάκη για τον τρόπο εκπαίδευσης -συχνά βάρβαρο ως προς τις μεθόδους- των ελληνόπουλων από την αρχαιότητα μέχρι και τις αρχές του 20ου αιώνα.

Ο Χρήστος Χρηστοβασίλης (1862-1937) αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους λογοτέχνες και πνευματικούς ανθρώπους της Ηπείρου. Διακρίθηκε κυρίως στο είδος του διηγήματος, όπου ξεχώρισε για τη φυσικότητα της πρόζας, τη ζωντάνια της γλώσσας, το χιούμορ και τη δημιουργική αξιοποίηση των λαϊκών παραδόσεων. Φλογερός πατριώτης, αναμείχθηκε με ποικίλους τρόπους στην προσπάθεια απελευθέρωσης των σκλαβωμένων περιοχών του Ελληνισμού, ενώ καταδικάστηκε σε θάνατο σε νεότατη ηλικία από τους Τούρκους το 1882 για την επαναστατική του δράση. Πολυταξιδεμένος, χάρη κυρίως στην ιδιότητά του ως δημοσιογράφου, δεν έχασε ποτέ την ελληνοκεντρικότητά του και προπάντων τη λατρεία του για την πολιτιστική κληρονομιά της Ηπείρου. Στον παρόντα τόμο συγκεντρώνονται τέσσερις από τις σημαντικότερες συλλογές διηγημάτων του, οι οποίες συνοδεύονται από διαφωτιστική εισαγωγή, πλούσιο ερμηνευτικό λεξιλόγιο και ένα έξοχο επίμετρο του μεγάλου δασκάλου Χρίστου Τσολάκη για την εκπαίδευση των ελληνόπουλων από την αρχαιότητα ως και τα χρόνια του Χρηστοβασίλη.

25.44

Ελληνική λογοτεχνία

Η αγάπη άργησε μια μέρα

Λίλη Ζωγράφου

Ο Κωνσταντίνου με μια ματιά αναγνώρισε αυτή τη σκονισμένη εικόνα κάθε επαρχιώτισσας με τα στημένα μπουκλάκια από ημέρες, που δεν έχουν κυλιστεί στον έρωτα, το βεραμάν φόρεμα, την παλιομοδίτικη τσαντούλα και τις λουστρινένιες γόβες. Σηκώθηκε κουμπώνοντας το σακάκι του και υποκλήθηκε μπροστά, σαν σε πριγκήπισσα.

Μια παλιομοδίτικη ιστορία που ξετυλίγεται σαν μαγευτικό παραμύθι, χάρη στην ομορφιά και τη λαχτάρα των νεαρών ηρωίδων που αντιστέκονται στον αμείλικτο χρόνο, περιμένοντας καρτερικά την προσγείωση του μεγάλου έρωτα. Γιατί υπήρχε μια εποχή που η αγάπη αργούσε να ’ρθει.

Αντίθετα με τη νεαρή ηρωίδα που, έρμαιο του παρορμητικού της ενστίκτου, παραδίδεται σ’ έναν άγγελο που την περιμένει στο υπόγειο του σπιτιού της. Και τολμά να ζήσει συναρπαστικές περιπέτειες για να εξελιχθεί εν αγνοία της σε κατακτήτρια της πιο ουσιαστικής ελευθερίας. Γιατί η ελευθερία και τότε, πριν πενήντα χρόνια, και πάντοτε προκύπτει, όχι από συλλόγους και κραυγαλέα μανιφέστα, αλλά από την ατομική συνειδητοποίηση, που διαλέγει τελικά το προσωπικό ήθος, αγνοώντας τους περιορισμούς των έξωθεν απαγορεύσεων.

14.84

Ελληνική λογοτεχνία

Ο Έλληνας γιατρός

Καρολίνα Μέρμηγκα

Μέσα από την ιστορία του Καθηγητή Μ. περνά η ιστορία μιας γενιάς Ελλήνων κι η ιστορία της χώρας. Ειρήνη και πόλεμος, ματαιοδοξία και προσφορά, φιλοδοξίες και αίσθηση χρέους, έρωτας και καθήκον, αξιοπρέπεια και υστεροφημία. Μέσα από τη ζωή ενός ανθρώπου, διαγράφονται οι ζωές πολλών που χάθηκαν αλλά συνεχίζουν να μας καθορίζουν ανεξίτηλα. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

18.00

Ελληνική λογοτεχνία

Ο κήπος της Αμαλίας

Καρολίνα Μέρμηγκα

Κρύβοµαι στον κήπο µου και κοιτάζω τις κορυφές των δέντρων — πόσο ψηλά φτάνουν πια. Θα ’ρθει µια µέρα ίσως που θα γίνει «εθνικός»; Μακάρι. Αλλά εγώ πού θα είµαι; Γιατί σε ένα έθνος δεν µπορούν να χωρέσουν όλοι όσοι το αγάπησαν;

1837, Πειραιάς. Ο εικοσιδυάχρονος βασιλιάς Όθωνας επιστρέφει στη χώρα νιόπαντρος. Η πρώτη βασίλισσα της Ελλάδας λέγεται Αµαλία και είναι µια δεκαεννιάχρονη Γερµανίδα δούκισσα. Μοναδικό της χρέος και αποστολή, να φέρει στον κόσµο έναν διάδοχο.

Η Αµαλία τα κάνει όλα µε πάθος και πείσµα. Αγαπά τον άντρα της, την Ελλάδα και τον παράξενο στα µάτια της λαό της. Εξοικειώνεται µε πολλά βιώνοντας τις εντυπωσιακές αντιφάσεις µιας χώρας που ψάχνει την ταυτότητά της, αλλά υπάρχουν και πράγµατα που δε θα τα καταλάβει ποτέ. Γνωρίζει από κοντά τους µικρούς και µεγάλους πρωταγωνιστές του Αγώνα και της πολιτικής του 19ου αιώνα και αναµειγνύεται ενεργά στη διοίκηση του νέου κράτους. Αντέχει σωµατικά βασανιστήρια για την ατεκνία της και αντιστέκεται στις προσβολές, αντιστέκεται όµως και στα συναρπαστικά νέα ρεύµατα δηµοκρατίας που φυσούν ολόγυρά της. Καταφύγιό της, το µοναδικό πράγµα που µεγάλωσε µε τα χέρια της, ο κήπος της, που έµελλε να γίνει µια µέρα εθνικός.

17.91